Outreach projekt - Kampanja informiranja javnosti o mišljenju Evropske komisije o članstvu BiH u EU #SmišljenaNaDjela – dvije faze
Outreach projekt - Kampanja informiranja javnosti o mišljenju Evropske komisije o članstvu BiH u EU #SmišljenaNaDjela – dvije faze

Početna - Outreach projekt - Kampanja informiranja javnosti o mišljenju Evropske komisije o članstvu BiH u EU #SmišljenaNaDjela – dvije faze

Outreach projekt - Kampanja informiranja javnosti o mišljenju Evropske komisije o članstvu BiH u EU #SmišljenaNaDjela – dvije faze

Projekti

Na zahtjev Vijeća EU, Evropska komisija je 29. svibnja 2019. godine objavila Mišljenje o zahtjevu BiH za članstvo u EU. Ono je uključivalo 14 ključnih preporuka i reformskih prioriteta za sljedeće korake na putu BiH ka EU integracijama. Kako bismo podržali objavu Mišljenja, u periodu od tri mjeseca razvili smo i plasirali snažnu javnu komunikacijsku kampanju i proveli aktivnosti u 4 faze, pod vodstvom Ureda specijalnog predstavnika EU u BiH. Prva kampanja o Mišljenju EK o BiH pokrenuta je odmah po njegovoj objavi. Bilo je vrlo važno pružiti tačne informacije o Mišljenju i spriječiti moguće manipulacije i pogrešna tumačenja od strane političkih čelnika i drugih javnih osoba. Uzimajući u obzir medijsku pokrivenost objave Mišljenja, kao i izjave glavnih političkih predstavnika, može se zaključiti da su medijska kampanja i komunikacijske aktivnosti dogovorene tokom kampanje spriječile potencijalne manipulacije jer nije bilo pokušaja lokalnih političkih i političkih stranaka da drugim akterima krivo protumače sadržaj Mišljenja ili odgovornost za propuštene prilike prebace na nekog drugog. Stoga pretpostavljamo da su, kao rezultat kampanje, preporuke Mišljenja pravilno shvaćene te da je i građanima i donositeljima odluka bilo jasno da je odgovornost za provedbu reformi u potpunosti u rukama domaćih snaga. A rezultati kampanje prilično su impresivni za tromjesečni period implementacije. Sveukupni rezultat - više od 3 miliona ljudi u BiH do kojih je došla kampanja EUSR-a o mišljenju EK o zahtjevu BiH za članstvo u EU. 

Organizacija događaja podizanja javne svijesti „Vaše mišljenje o mišljenju“, (I. i II. faza) s najistaknutijim novinarima, urednicima, političkim analitičarima, direktorima kompanija, organizacijama civilnog društva, lokalnim samoupravama, građanima koji su učestvovali u događajima osmišljenim za raspravu o mišljenju s HoD, DHoD i predstavnici Ureda EU u BiH. Priprema i produkcija svih vrsta medijskih formata i promotivnih materijala te provedba široke kampanje podizanja svijesti javnosti o temi projekta.