Via Dinarica - Faza II
Via Dinarica - Faza II

Početna - Via Dinarica - Faza II

Via Dinarica - Faza II

Projekti

Sektor turizma u Bosni i Hercegovini je jedna od svijetlih tačaka na ekonomskom radaru države. Iako ohrabrujući, učinak turističke industrije je daleko ispod potencijala zbog raznih izazova kao što su nerazvijenost i neadekvatno upravljanje mnogim turističkim dobrima i turističkom infrastrukturom kao i, još uvijek, loša globalna slika BiH koju je potrebno promijeniti putem djelotvornog brendiranja države i marketinških kampanja.

Via Dinarica povezuje sedam zemalja i teritorija kroz koje se proteže planinski lanac Dinarskih Alpi: od Slovenije do Albanije. To je platforma koja služi za razvoj lokalnih zajednica i malih poduzeća aktivnih na lokalnom, državnom i međunarodnom nivou u oblasti ugostiteljstva i pružanja turističkih usluga na otvorenom, kao i za promociju turizma u prirodi i kulturnog naslijeđa.

U drugoj fazi, BORAM je pružio punu komunikacijsku podršku projektu Via Dinarica. Cilj svih aktivnosti bio je podići svijest i znanje o projektu Via Dinarica kod šire javnosti, kreatora politika, javnih dužnosnika i lokalnih medija u Bosni i Hercegovini. Ovim aktivnostima željelo se doprijeti do senzibiliziranja javnosti - krajnjih korisnika o doprinosu Via Dinarice u razvoju turističkog sektora u BiH. U tu svrhu organizirani su “Road Show“ događaji” u 6 (šest) gradova BiH – Sarajevo, Zenica, Tuzla, Bijeljina, Mostar i Banja Luka. BORAM je bio zadužen za cjelokupnu organizaciju događaja (koncept, branding, organizacija), razvoj kreativnog koncepta, PR podršku i promociju svih aktivnosti.